okleyka_vitrin_supermarketa

Рекламне оформлення вітрин - оригінально і ефективно.

Презентабельне оформлення вітрин магазину – важлива складова бізнесу. При креативному підході до справи залучається увага потенційних покупців і підвищується впізнаваність бренду. Також підкреслюється фірмовий стиль компанії і створюється незабутній образ у свідомості споживачів. В цілому, це сприяє збільшенню прибутку та процвітанню бізнесу!

Брендування вітрин - важливий маркетинговий інструмент.

Візуальна інформація сприймається краще за все. За допомогою яскравих фотоілюстрацій, слоганів, фраз можна зацікавити покупців і підштовхнути, активувати бажання отримати товар з картинки. Вчені не раз проводили дослідження і доводили, що 90% інформації сприймається саме через зір. Тому вітрини оформляються так, щоб перехожі на них звертали увагу і заходили в магазини за покупками.

Брендування торговельних майданчиків за допомогою самоклеючої плівки – ефективний спосіб, за допомогою якого можна заявити про себе і розповісти цільової аудиторії про переваги компанії, про унікальні пропозиції. Це дієвий інструмент, який обов’язково потрібно використовувати в конкурентній боротьбі за покупців. Тому рекламне оформлення вітрин завжди затребуване. Представники магазинів, компаній звертаються до фахівців і замовляють їх послуги. Після завершення роботи рекламна вітрина стає візитною карткою магазина і привертає загальну увагу. Перехожі і пасажири, які проїзджають повз, не упускають можливість зайти в супермаркет, в офіс компанії і купити товари. Таким чином збільшується обсяг продажів і з’являються нові перспективи у вирішенні бізнес-завдань.

okleyka_vitrin_magazina_plenkoy

Переваги брендування вітрин та торгівельних точок.

Оформлення вітрини магазину одягу, побутової техніки, продуктів харчування, салоныв краси, відповідно до сучасних актуальних тенденцій – крок до успіху! Це складний і багатоетапний процес, що вимагає знань і навичок. З ним можуть впоратися тільки досвідчені і талановиті фахівці. Для досягнення найкращого результату впроваджуються цікаві ідеї, використовуються корпоративні кольори компанії, розробляються індивідуальні проекти. Нанесення тексту на вітрину виконується з урахуванням вимог. За допомогою наклейок і зображень потенційним клієнтам повідомляється інформація про акції, розпродажі, знижки та про надходження нової колекції.Брендування торговельних точок – послуга, спрямована на приріст покупців і на збільшення повторних продажів. До її переваг належить: висока ефективність – реклама повністю себе виправдовує. Головне, щоб у людини з’явився інтерес зайти в магазин, детальніше ознайомитися з пропозиціями і купити товар. Такі результати досягаються в тому випадку, коли фахівці знають тонкощі своєї роботи і грамотно її виконують; доступна ціна – вартість послуг прийнятна для компаній і для організацій. Ціни на брендування вітрин залежать від складності поставлених завдань, від масштабу, від матеріалів. Фахівці складають кошторис і називають остаточну вартість;

  • Відсутність творчих обмежень – в життя впроваджуються всілякі рішення. Скляна частина фасаду будівель – ідеальний простір для реалізації унікальних ідей. Можна використовувати бюджетні варіанти або перетворювати вітрини на справжні витвори мистецтва. Це залежить від побажань і можливостей клієнтів;

  • Ознайомлення з важливою інформацією – реклама на вітринах використовується для інформування перехожих про послуги, що надаються, про реалізованої продукції, про спеціальні пропозиції. Це універсальний засіб, в якому поєднується практичність і оригінальність.
vinilovie_nakleyki_vitrin
brendirovanie_vitrin_magazina_plenkoy
Поклейка вітрин плівкою: як все відбувається?

Наклейки на вітрину – потужні інструменти, призначені для залучення уваги до магазинів, офісів, ресторанів, кафе. З їх допомогою можна залучити масову аудиторію і вигідно виділитися серед конкурентів. Брендування торговельних точок здійснюється із застосуванням самоклеючої плівки. Найчастіше використовується плівка Oracal. Це сучасний матеріал, що ідеально підходить для дизайнерського оформлення вікон будівель і вітрин фасадів. Самоклейна плівка Oracal відрізняється тривалим терміном служби, добре тримається на поверхні і не боїться негативних зовнішніх чинників.

Оформлення вітрин фасадів супермаркетів – комплексний процес, що складається з декількох етапів: 

  • Ознайомлення з концепцією бренду, з фірмовим стилем і з завданнями, які потрібно вирішити.
  • Виїзд на об’єкт, виконання замірів.
  •  Розробка унікального дизайн-проекту з урахуванням побажань клієнтів і вимог до реклами.
  • Виготовлення наклейок з використанням передового обладнання. 
  • Обклеювання вітрин – професійне виконання роботи в стислі терміни
Варіанти оформлення вітрин плівкою.

Брендування вікон магазину- декорування вітрин з урахуванням фірмового стилю, розміщення інформації про рекламні акції, ознайомлення зі знижками і розпродажами. Найчастіше в будівлях передбачаються величезні вікна. Тому реалізуються різні ідеї, починаючи з невеликих написів і закінчуючи великими зображеннями. Варіантів багато. Можна оформити вітрину в кафе, в супермаркеті за допомогою перфорованої плівки, одноколірних і різнобарвних зображень. Декоративний матеріал легко наноситься на поверхню і експлуатується тривалий час. Плівка не втрачає яскравість під впливом ультрафіолетових променів. Наклейки на 100% виконують свої функції, викликаючи інтерес у потенційних клієнтів і покупців.

okleyka_vitrin_magazina
brendirovanie_vitrin_salon_krasoti
Замовити брендування вітрин у нас!

Розробка дизайн-проекту, виготовлення наклейок, поклейка плівки на скло – завдання, які ми виконуємо на високому рівні! Для оформлення вітрин використовуються довговічні матеріали різних видів і кольорів. Фахівці приділяють увагу всім аспектам роботи і досягають хороших результатів. Після оформлення вітрин яскравими наклейками з лаконічним і продаючим текстом бізнес йде вгору. У споживачів створюється сприятливе враження про компанію, про магазин, про закладі громадського харчування. Конкуренти залишаються позаду, а наші клієнти займають лідируючі позиції!