У який колір пофарбувати салон краси?

v_kakoy_cvet_pokrasit_salon_krasoti

Якого кольору зробити салон краси?

Якщо ви замислилися про гармонійні кольори вашого салону, то скоріше за все Ви на вірному шляху. Важливі питання які насамперед потрібно прописати у план. Ваша цільова аудиторія, який середній вік відвідувача? Стать , як правило в 80% випадків відома. Справа в тому що чоловіки і жінки по різному відчувають кольори. Саме ті відчуття які, як би додатково приманюють клієнта, досягаються завдяки кольорам інтер’єру.

dizayn_salona_krasoti

Яка ж колірна гамма підійде для салону краси?

salon_krasoty_foto_dizayn

Дослідження показують, що клієнту потрібно до 90 секунд, щоб сформувати думку про проект, і 90% цієї думки залежить від кольору … Двоє з трьох споживачів здійснять велику покупку тільки в тому випадку, якщо їм сподобається його відтінок, а майже 93% людей в першу чергу сприймають візуальну інформацію.

Вплив кольору на покупця.

salon_krasoty_foto_vnutri

Оптимізм молоді – юна публіка любить яскраві насичені кольори. Що стосується більш зрілих споживачів, будьте обережні з яскравими кольорами – занадто яскраві кольори можуть знизити клієнтську активність. Зрілі користувачі часто вважають яскраві кольори відразливими.

Ось декілька запитаннь комфорту, на які потрібно звернути увагу обираючи колір для салону краси: куди дивиться клієнт коли йому миють голову? Яке небо він побачить над головою? Яка погода буде там? Погляд з дзеркала перукаря, падає на повітряно легкий ресепшн, який кольором поєднується зі стінами і стелею. Підібравши колір можна візуально розширити простір, створити комфортне місце для перебування не тільки для відвідувачів, а й для себе коханих. Кілька правил гри з палітрою, які необхідно врахувати при виборі кольору для вашого приміщення. 

trendi_salona_krasoti

Кілька правил гри з палітрою, які необхідно врахувати при виборі кольору для вашого приміщення. Несколько правил игры с цветами которые необходимо учесть при выборе цвета для вашего помещения.

stilniy_salon_krasoti
  • Не всі люди люблять однакові кольори та їх насиченість.

  • Перед тим як пофарбувати стіни в червоний, або огірковий колір, подумайте про те, який колір буде наступним, через 4-5 років.

  • Витрата фарби завжди збільшується в кілька разів при зафарбовуванні попереднього кольору-якщо ви вибрали колір замість відтінку.

  • Іноді потрібно нанести 4 шари фарби, тільки для того, щоб знизити колірне навантаження на приміщення.

  • Людині повинно бути комфортно, легко, та приємно.

  • Перебувати в крем-ванілі або в золотому-бордо це дуже різні відчуття.

  • Освітлення завжди підсилює ефект, в тому числі і продажів.

  • У зимовий час, коли день короткий і в перукарні включена вся ілюмінація, кольори і відтінки будуть розкриті в повну міру.

  • Чи підійде холодний відтінок в солярій?

  • На якому колірному тлі краще розмістити екрани моніторів, для їх відбитого перегляду клієнтами, та майстрами.

  • Колір щоб зосередитися, або тон, щоб розслабитися.

  • Ви можете робити своїх клієнтів щасливими.

Пам'ятайте, якщо колір подобається особисто вам, то це не значить, що він приверне ваших покупців. Краще рішення - запросити професійних дизайнерів допомогти з вибором кольорової палітри, для вашого салону або перукарні.
dizayn_parikmaherskoy_primeri.