Якого кольору зробити салон краси?
Якщо ви замислилися про гармонійні кольори вашого салону, то скоріше за все Ви на вірному шляху. Важливі питання які насамперед потрібно прописати у план. Ваша цільова аудиторія, який середній вік відвідувача? Стать , як правило в 80% випадків відома. Справа в тому що чоловіки і жінки по різному відчувають кольори. Саме ті відчуття які, як би додатково приманюють клієнта, досягаються завдяки кольорам інтер’єру.

Яка ж колірна гамма підійде для салону краси?

Дослідження показують, що клієнту потрібно до 90 секунд, щоб сформувати думку про проект, і 90% цієї думки залежить від кольору … Двоє з трьох споживачів здійснять велику покупку тільки в тому випадку, якщо їм сподобається його відтінок, а майже 93% людей в першу чергу сприймають візуальну інформацію.
Вплив кольору на покупця.

Оптимізм молоді – юна публіка любить яскраві насичені кольори. Що стосується більш зрілих споживачів, будьте обережні з яскравими кольорами – занадто яскраві кольори можуть знизити клієнтську активність. Зрілі користувачі часто вважають яскраві кольори відразливими.

Ось декілька запитаннь комфорту, на які потрібно звернути увагу обираючи колір для салону краси: куди дивиться клієнт коли йому миють голову? Яке небо він побачить над головою? Яка погода буде там? Погляд з дзеркала перукаря, падає на повітряно легкий ресепшн, який кольором поєднується зі стінами і стелею. Підібравши колір можна візуально розширити простір, створити комфортне місце для перебування не тільки для відвідувачів, а й для себе коханих. Кілька правил гри з палітрою, які необхідно врахувати при виборі кольору для вашого приміщення.

Кілька правил гри з палітрою, які необхідно врахувати при виборі кольору для вашого приміщення. Несколько правил игры с цветами которые необходимо учесть при выборе цвета для вашего помещения.

Не всі люди люблять однакові кольори та їх насиченість.
Перед тим як пофарбувати стіни в червоний, або огірковий колір, подумайте про те, який колір буде наступним, через 4-5 років.
Витрата фарби завжди збільшується в кілька разів при зафарбовуванні попереднього кольору-якщо ви вибрали колір замість відтінку.
Іноді потрібно нанести 4 шари фарби, тільки для того, щоб знизити колірне навантаження на приміщення.
Людині повинно бути комфортно, легко, та приємно.
Перебувати в крем-ванілі або в золотому-бордо це дуже різні відчуття.
Освітлення завжди підсилює ефект, в тому числі і продажів.
У зимовий час, коли день короткий і в перукарні включена вся ілюмінація, кольори і відтінки будуть розкриті в повну міру.
Чи підійде холодний відтінок в солярій?
На якому колірному тлі краще розмістити екрани моніторів, для їх відбитого перегляду клієнтами, та майстрами.
Колір щоб зосередитися, або тон, щоб розслабитися.
Ви можете робити своїх клієнтів щасливими.
Кожен повинен займатися своєю справою. Багатофункціональність веде до зниження швидкості і ефективності. Колір або дизайн салону краще пропрацювати на візуальному макеті, на етапі планування.

Пам'ятайте, якщо колір подобається особисто вам, то це не значить, що він приверне ваших покупців. Краще рішення - запросити професійних дизайнерів допомогти з вибором кольорової палітри, для вашого салону або перукарні.
